1. Na jakim papierze drukujemy i jaką folią laminujemy nasze pomoce?
Pomoce drukowane są na papierze w trzech formatach: A3, A4 i A5. Gramatura papieru w zależności od pomocy waha się pomiędzy 160-250 g. Wszystkie pomoce laminujemy folią dwustronną o grubości 100 mic.
2. Czy wystawiamy faktury ?
Tak, wystawiamy rachunki do każdego zamówienia i faktury na życzenie. Dane do faktury należy podać w rubryce „notatka dla klienta” podczas składania zamówienia lub wysłać na adres e-mail: ryneczek.inspiracji@gmail.com podając w tytule numer zamówienia.
3. Czy wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności?
Tak, wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności do 14 dni.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia w naszym sklepie?
Pomoce w formacie pdf:
– opłacone przez system płatności przelewy24, wysyłane są automatycznie od razu po dokonaniu płatności;
– opłacone przelewem tradycyjnym, wysyłane są w ciągu 24h od momenty zaksięgowania wpłaty na koncie.
Pomoce drukowane i laminowane (niezależnie od sposobu zapłaty: system przelewy24 lub przelew tradycyjny) wysyłane są od 1 do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty, w zależności od wielkości zamówienia.
5. Zapłaciłam/em przez system przelewy24 lecz płatność nie została zaksięgowana w zamówieniu, co uniemożliwia pobranie pliku, co dalej?
Aby płatność odbyła się prawidłowo nie należy zamykać okna przeglądarki przed otrzymaniem potwierdzenia przyjęcia płatności. Jeżeli tak się zdarzy, że wpłata zostanie pobrana z Twojego banku, a status zamówienia nie zmieni się na ,,płatność przyjęta” – musimy to zrobić ręcznie za system sprzedaży. W takim wypadku prosimy wysłać do nas wiadomość e-mail z opisem problemu.
6. Co jest potrzebne aby otworzyć pomoc w pliku pdf?
Aby odczyt plików pdf był możliwy potrzebny jest specjalny program na Twoim komputerze, służący do odczytu pliku pdf. Rekomendowany przez nas program to Adobe Reader. Można go ściągnąć np. stąd: https://get.adobe.com/
7. Jak pobrać pomoce w formacie pdf?
Każdy klient, który zamówi w naszym sklepie pomoce w formacie pdf, otrzymuje od nas maila o tytule „Twoje zamówienie zostało zrealizowane”. Aby pobrać zamówione pomoce, należy ten mail otworzyć i w kolumnie „pobieranie” wyszczególnione są nazwy zakupionych pomocy, podświetlone na niebiesko. Należy najechać kursorem na nazwę konkretnej pomocy i kliknąć lewym przyciskiem myszy, co rozpocznie procedurę pobierania pliku.
8. Czy aby zamówić w Waszym sklepie koniecznie muszę zakładać konto?
Założenie konta nie jest obowiązkowe, zamówienie w naszym sklepie można złożyć również bez zakładania konta.
9. Czy założenie konta w sklepie jest bezpłatne?
Tak, samo założenie konta jest bezpłatne.